Üld- ja tagasimaksetingimused
Üldsätted
Käesolevad Dermaplan e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Dermaplan e-poest ostmisel internetiaadressilt https://dermaplan.ee/e-pood. Kauba müüja on Dermaplan OÜ (edaspidi: müüja), aadress Tatari 20-2, 10116 Tallinn, registrikood 14208032, telefon +372 566 98 666, e-posti aadress info@dermaplan.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: ostja) ja müüja vahel Dermaplan e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.
E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja ostjale e-kirjaga kinnituse ja arve.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaubale on võimalik ise järele tulla eelnevalt kokkulepitud ajal.
Kaupa saab tellida Eesti siseselt SmartPOSTi pakiautomaati.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse ostjat SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
Müüja ei vastuta ostjale tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
Juhul, kui ostja ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et ostja on tellimusest loobunud. Müüja tagastab ostjale ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates hetkest kui kaup on jõudnud tagasi müüjale või ostja on esitanud tõendi, et tagastatav kaup on üle antud vedajale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
Kauba kontroll
Kauba kättesaamisel kohustub ostja avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui ostja on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
Juhul, kui ostja avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua ostjani heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüjat. Teavitusele tuleb lisada foto või video, millel on jäädvustatud vale või defektne kaup ning defekti ulatus.
Müüja vastutab ostja poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle ostjale.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
[olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi e-posti aadressile info@dermaplan.ee, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Juhul, kui ostja on tehingust taganenud, tagastab müüja ostjale ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates hetkest kui kaup on jõudnud tagasi müüjale või ostja on esitanud tõendi, et tagastatav kaup on üle antud vedajale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
Juhul, kui ostja on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud müüja pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea müüja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
Pretensiooni esitamiseks palume pöörduda e-posti teel aadressile info@dermaplan.ee. Pretensioonis tuleb märkida ostja nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Müüja kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Müüja saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@dermaplan.ee või helistada telefonil: +372 566 98 666.
Kui ostja ja müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.